Få feedback på holdtræning. Giv instruktøren ny inspiration og sparing samt hjælp til optimering af hele holdoplevelsen.
Motiverende indlæg for alle medarbejdere.
Sparing med ledelsen
Kortere motiverende indlæg for personalet eller hele workshops.
Få et mere motiveret og gladere personale og en bedre oplevelse for kunderne.
få hjælp til at optimere kundeservice-oplevelsen - uanset om det er via telefon, mail, chat eller personligt.
Få hjælp til at at udføre specielle opgaver eller projekter fx:
Holdtræning er et vigtigt fastholdelsesparameter for fitness centre. Hold deltagerne er ofte de mest stabile og vedholdende kunder.
Men for instruktøren kan det - trods samspillet med deltagerne - være en ensom opgave. Uden sparring og ny inspiration kan man miste gejsten, hvilket går ud over kvaliteten af undervisningen og evnen til at tiltrække nye deltagere.
Maria Zelina er en garvet holdtræningsinstruktør med en bred række certificeringer med fokus især på dancefitness og yoga. Derudover har hun arbejdet med og undervist i personlig udvikling og energipsykologi i over 25 år og drevet et foreningsbaseret fitnesscenter i 10 år.
Der kan være flere indgangsvinkler til at give feedback og sparing til holdtrænings instruktører fx:
Deltagelse i holdet på lige fod med deltagerne - med efterfølgende feedback og sparing. Der kan evalueres bredt eller fokuseres på et eller flere områder fx kontakten med deltagerne, hvordan der leves op til koncept og/eller holdbeskrivelse, koreografi og timeopbygning eller selve praktikken omkring holdoplevelsen m.v.
Sparrings samtale med instruktøren omkring hvor og hvordan, der kan udvikles og inspireres. Hjælp og motivation til selve processen og udarbejdelse af handlingsplan samt opfølgning.
Mentor af ny instruktør. Giv instruktøren hjælp til program sammensætning og timeopbygning. Tips og tricks til at nå ud til deltagerne og feedback på holdafviklingen.
Co-teaching med instruktøren eller gæste-undervisning og giv både instruktør og holdet en speciel oplevelse, god inspiration og ny energi.
Der kan efterfølgende evalueres med instruktøren omkring de forskellige virkemidler og overvejelser bag valg af timeopbygning, musik, koreografi, queing m.v.
Vi kan også hjælpe med feedback og support af fx:
Kontakt os for afklaring af, hvad I har brug for og få et tilbud.
Priser fra 1000,- kr.
Kortere motiverende indlæg for personalet eller hele workshops eller foredrag.
Bliv påmindet om de redskaber, personalet allerede har og find nye veje til at bruge dem i dagligdagen. Få samtidig nye vinkler og viden, der kan optimere flowet.
Bliv opmærksom på, hvad der løfter og skaber energi og lær at give slip på og forandre det, der dræner - både personligt og professionelt.
Få et mere motiveret og gladere personale og en bedre oplevelse for kunderne.
Maria Zelina Storborg er med en baggrund som psykoterapeut forfatter til bogen "Det handler i virkeligheden kun om energi", der beskriver, hvordan man arbejder med energiudvekslingen mellem mennesker, således at man kan opnå større overskud og forståelse for, hvorfor mennesker reagerer og opfører sig som de gør - og hvordan man skal håndtere dem i forskellige situationer.
Få hjælp til at optimere kundeservice-oplevelsen - uanset om det er via telefon, mail, chat eller personligt.
Maria Zelina Storborg har igennem 9 år opbygget og ledet kundeservice afdelingen hos en større dansk wellness kæde i kraftig vækst. Derudover har hun erfaring med kundeservice i forbindelse med fitness, abonnementer samt kursus- og eventafvikling.
Få hjælp til at at udføre specielle opgaver eller projekter fx:
Maria Zelina Storborg er en danseglad administrator med bred erfaring og mangfoldige evner. Hun har mere end 25 års erfaring med administration, markedsføring, IT-support og mere end 15 års ledelseserfaring. Hun arbejdet indenfor undervisning, kursus- og foredragsplanlægning, kundeservice samt højskole og fitness-drift.